Będąc konsumentem możesz zwrócić zakupiony produkt w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Aby dokonać zwrotu wyślij do nas oświadczenie o chęci zwrotu i odeślij produkt w stanie niezmienionym (nie wykazującym śladów używania przekraczającego jego zwykły zarząd), z kompletną zawartością i dokumentami, w miarę możliwości w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. W oświadczeniu prosimy również o podanie numeru konta, na jakie ma być zwrócona należność, którą wypłacimy niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni (możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania przesyłki ze zwracanym produktem lub potwierdzenia jej nadania). Klient zwraca produkt na własny koszt.
Zakupiony towar możesz reklamować zachowując terminy gwarancji producenta lub przez dwa lata od daty zakupu. W przypadku reklamowanego towaru, w celu usprawnienia obsługi proszę w nagłówku wpisać REKLAMACJA i złożyć na piśmie oświadczenie o przyczynach reklamowania produktu, danymi reklamowanego przedmiotu, opisem usterki i datą jej wystąpienia, żądaniem sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową na zasadach przewidzianych w Kodeksie Cywilnym, numerem faktury VAT dołączonej do produktu, danymi kontaktowymi składającego reklamację i przesłać je na adres Sprzedawcy (podane poniżej) drogą mailowa bądź tradycyjną. Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu podjęcia decyzji odnośnie dalszego postępowania.
WAŻNE -prosimy w temacie wiadomości wpisać REKLAMACJA
Przy sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podst. art. 558 par.1 k.c. postanowienia dotyczące rękojmi zostają przez strony wyłączone.
Adres do korespondencji i zwrotów
LAO Hurtownia Armatury Instalacyjno-Sanitarna
01-919 Warszawa, ul. Wólczyńska 133 hala 6/73.2